Sunday, February 20, 2011

Pengalaman Saya Menghadiri Karnival Sekolah

1.Pengalaman Saya Menjaga Gerai:

  Giliran saya untuk menjaga Gerai saya , saya berasa amat penat kerana kita harus menjaga Gerai kita selama 1 jam . Selepas giliran saya sudah habis , saya tidak berenti kerana giliran kawan saya tidak ada di sana . Saya tidak berenti menjaga Gerai saya hingga ke tamat hari . Permainan kelas saya ialah , pelanggan-pelaggan harus megutip goli-goli yang bermakna telur penyu . Mereka harus menolong telur-telur penyu .  




2.Perasaan Saya Dapat Mengujungi Gerai Rakan-Rakan Lain.
  
    Saya berasa sangat penat dan letih kerana kita harus menjaga Gerai saya . Saya pun berasa sangat gembira selepas carnival itu habis :D


3.Pengajaran Yang Saya Perolehi Daripada Karnival Itu.

No comments:

Post a Comment